.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگشت 8 میلیون یا 5 میلیارد؛
چه کسی راست می گوید ؟
در حالیکه مسئولان استان از برگشت تنها هشت میلیون تومان از بودجه 88 به خزانه خبر می دهند نماینده مردم ساری در مجلس معتقد است به دلیل بی تدبیری پنج میلیارد تومان از بودجه سال گذشته استان برگشت خورده است.
چه کسی راست می گوید ؟

در حالیکه مسئولان استان از برگشت تنها هشت میلیون تومان از بودجه 88 به خزانه خبر می دهند نماینده مردم ساری در مجلس معتقد است به دلیل بی تدبیری پنج میلیارد تومان از بودجه سال گذشته استان برگشت خورده است.

علی اصغر یوسف نژاد شامگاه پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ساری اظهار داشت: متاسفانه اعتبار لحاظ شده برای استان با اعتبار تخصیص یافته متفاوت است.

وی با اشاره به اینکه 70 درصد از اعتبارات استان تخصیص می یابد افزود: با سوء تدبیر در وزارت کشور حدود پنج میلیارد تومان از اعتبارات استان پس از زمان مورد نظر لحاظ شد که برگشت خورده است.

وی یادآور شد: چنانچه مرکز استان رشد یابد، این رشد به سایر نقاط استان نیز تسری خواهد یافت.

یوسف نژاد تصریح کرد: مرکز استان به عنوان پیشانی استان باید نمود بیشتری در تصمیم گیری های استان و شهرستان داشته باشد.

وی گفت: اعتباری که برای ساری لحاظ شده در تصممیم گیری ها این اعتبار برای پروژه استانی استفاده شده که نسبت به این مسئله گلایه مند هستیم.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود منابع مالی محدود اظهار داشت: منابع مالی محدود و پاسخگوی همه نیازها نیست و نیاز به اعتبارات بیشتری برای استان است.

فرماندار ساری از افتتاح 130 پروژه با اعتبار بالغ بر 28 میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.

منصور علی زارعی خاطر نشان کرد: در طرح دریای امسال بیش از 600 هزار نفر از سواحل گهرباران و فرح آباد ساری دیدن کردند.

وی افزود: در بخش خصوصی و تعاونی با اعتبار 280 تا 300 میلیارد تومان در حال اجرای پروژه هستیم.

زارعی با بیان اینکه بحث احداث پالایشگاه را به صورت جدی دنبال می کنیم تصریح کرد: در حال دریافت مجوزها برای احداث پالایشگاه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: به علت کمبود بودجه برای بهره برداری از پروژه ها با مشکل مواجه هستیم.

فرماندار مرکز استان یادآور شد: بسیاری از مشکلات حاشیه شهرستان ساری در خصوص ساخت و ساز غیرمجاز با اجرای پروژه های مسکن مهر برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه از شاخص های گردشگری هر شهری ، احداث پارک آبی است افزود: رودخانه تجن برای رفاه مردم تقریبا ساماندهی شده است.

زارعی با اشاره به اینکه تمام تلاش ها بر این است تا از حاشیه پردازی ها جلوگیری کنیم گفت : با پرداختن به حاشیه مشکلات فراوانی به وجود خواهد آمد.

وی ساخت و ساز غیرمجاز را درد و رنجی برای شهر ساری دانست./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 مرداد 1389
*درصد تخصیص اعتبارات ملی برای قطب گردشگری ملی ( استان ) پیشکش اینقدر اعتباری که در کشور در سال 87 رتبه تخصیصی 29 از 31 استا را داشتیم نیز برگشت خورد ؟ چشم مسئولان روشن معنی مسئولان لایق را نیز فهمیدیم ! خوب مردم ا مازندران ز دست این مسئولان قرص برنج بخورند تا از این مرگ تدریجی نجات یابند!
* اگر امکان دارد مسئولان این امر را معرفی تا مردم مسئول بیچارگی و عقب ماندگی و عاملان نصب و عدم نظارت بر امور آنان را بدانند!!!
* هرچند نگفته پیداست
* بترسیم از نفرین مردم - از مردم کاری بر نمی آید خدا بفریاد برسد.اینها بابت کدام گناه ناکرده مردم مازندران است که اینچنین افراد امرات را در دست گرفتن و دست کس به آنان نمی رسد.
نا شناس 30 مرداد 1389
وقتی هر کس از راه نرسده و تجربه نداره و میشه رئیس ارشد استان بیشتر از این انتظار نیست منتظر مسائلبزرگتر از اینها نیز باشید.
نا شناس 30 مرداد 1389
آقای نماینده انتخابات نزدیکه که انقدر جوش میزنی تا حالا کجا بودی؟یکی تون تیم میایره یکتون انتقاد میکنه دهستان چیه
نا شناس 2 شهريور 1389
چه جالبه این صفحه ........
چند تا انسان نسبتاً محترم بی سواد که فرق بین بودجه تخصیص نیافته و بودجه برگتی رو نمی دونند چه بساطی را انداختند. ای ول داداش. مجلس بی سوادها عشقه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.